Sunday, May 07, 2006

Something New

Well, although the blog's name was "Heaven of Broken English", I would like to add in new element into here, which is also the mandarin articles... So that it fit different readers' appetite.

新的元素, 新的开始!

这个部落格呢,我把它将当成我的试验品吧!让我做一些东西让我的部落格以后更加的有趣,生动!

就比如这个吧,如何?


这次的华文部落格我还没有灵感说一废话比较多咯!

看看以下的一些照片吧!神奇吧?









大家要加油哦!GAMBADE!!! ^^,

No comments:

Related Posts with Thumbnails