Tuesday, October 02, 2007

只不过...

也许,我冲忙了一些;或许,我紧张了一些。受过的伤害,只引导我走向我觉得安全的地带。意间,也许给了你带来了一些压力。我所向往的,只不过是那一种安稳的感觉;被人疼惜的感觉;简单爱。


偶尔,我会想回到森林里,离开这泥林筋钢。在那儿,我只为了生存而生存;为了生存而奋斗!


但我知道,这一切是不可能的事。就连动物都没地方住了,哪里还容纳得下我这么大的一个?


我也许是个程咬金,我很丑,可是我很温柔。只求安稳的程咬金...


Are you aware of it?

7 comments:

Antimony said...

“一遭被蛇咬, 十年怕井绳“ 这个道理你懂吧。
无论是你或她,你们都有各自所经历过的“黑暗”;
你怕失去,她怕魄力;
所以,请稍安勿躁,好让时间证明你自己,同时让她适应你的感情。
何乐而不为呢???

Anonymous said...

hahaha! never expected tht you'll read. lol! thanks alot!! and ganbade for ur exam ya!

Samuel said...

huh??... *sigh* should have study chinese last time..

Anonymous said...

to sam and albert:-

lol!!! aiya.. sometimes i felt like writing in chinese ma... T_T... probably sometimes in jap.. then how? hahahaha! very sorry.. when i was writing this, iknew that the few of u would have said this.... just that if i still don't do something regarding to mandarin, my mandarin's gonna rot bad! just like my taekwondo... T_T..

gomen nasai!!!

Samuel said...

lol^^... "wu hua ke shuo"

Anonymous said...

...wei i dont understd! what u bloggin about?

Anonymous said...

hahaha! really sorry!!! T_T

Related Posts with Thumbnails